-


självklart har jag glott nyaste avsnitten av so you think you can dance och project runway australia idag också. so you think you can dance är alltid trevligt att se men kände som fan att jag saknat project runway australia. golly moses! det är ju svinbra

har bara sett avsnittet av project runway australia tre gånger so far. är sjukt lite för att vara mig. när det kommer nya avsnitt från project runway brukar jag vanligtvis stanna hemma och spamma vlc med samma avsnitt gång efter gång tills jag vill dö. har inte fått grepp om någon deltagare förutom cheerleadern och jättebögen som påminner om marc från första säsongen. dom skulle iallafall kirra en red carpet gown. var bara tre som var okej enligt mig. resten såg rätt hemska ut. i'm praying to god att dom bättrar sig under säsongens gång. skärpning! får ju dock vänta tills nästa torsdag innan det kommer ett nytt avsnitt. känns som att jag kan klara det nu. men när jag ledsnat en aning på avsnittet som kom idag så kommer mina crawings att dyka upp. då vill nog ingen vara i min närhet

avsnittet av so you think you can dance var bra. var inte så jättemånga bra nummer trots att det var 12 nummer. gillade kupono och kaylas contemporary. var starkt som fan. janette och brandons jazz var himla fin! blev inte sämre av att det var en av mina favoritlåtar just nu de fick dansa till OCH att det var en av mina favoriter som koreograferat numret. wade robson. golly. han kan få komma hit och undervisa mig en sväng om han ändå har vägarna förbi

nu såg jag att o brother where art thou är nere. ska väl se den. såg nyss laid to rest och den sög. förstod inte mördaren för fem öre. ska det mördas så ska det fan mördas ordentligt! han var en pussy! hällde syra i sin mask och dog. inga fler såna tack. puss är lite pipig också och jag har inga p-piller till henne så lär väl få lyssna på henne hela kvällen. är så typiskt surikater att pipa så fort dom vill ligga. jag piper inte när jag vill ligga? well. muvietime nu och tinatime imorrn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0