brigitte handley and the dark shadows - sour times


jag var faktiskt på starten idag med. var gråtfärdig imorse när jag vaknade till och nästan var helt fixad. insåg att jag skulle dit. hade disat runt hela morgonen och inte riktigt insett det. tejpade kartonger tills min arm höll på att trilla av och jag skämtar inte! den höll verkligen på att dö. kunde knappt ta upp mina cigg. blev ledsen för min arm. gick ut i solen och rökte och åt en klubba. prima förmiddag. vi fick dra 11.30 iallafall. tror att jag var först ut ur lokalerna, som vanligt. var tvungen att kuta in på åhlens på vägen hem och köpa hårspray. var hemma hos mamma och hämtade en peng också. nu har jag plockat undan, diskat och dammat här. sitter med en bärs och lyssnar på musik. väntar på att hellgroin ska dricka upp sin öl och duscha så att vi kan panta och gå till coop på stan så att jag kan få köpa en pytt! hoppas att jag inte mår illa bara. glodde college igår, tog en bärs och käkade en pasta alfredo. bärsen satt fint. alfredon gjorde min mage svullen. filmen var rätt skit. stod på tankafett att den skulle vara rolig men kan tänka mig att kommentarerna var skrivna av 12-åriga, svettiga lanpojkar som tycker att det är tufft att dricka för mycket öl och uppskattar kassa sexskämt. det gör inte jag

ikväll lär jag väl glo evil bong 2 eller lesbian vampire killers. vet inte vart peppen är till det men, den kanske kommer. första evil bong var något av det sämsta jag sett så vet inte varför jag har tvåan på datorn. jo just det! har kommit på att jag förbrukar över en flaska hårspray i veckan så om ozonlagret går i kras.. har ni rätt att skylla på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0