captain jack - captain jack


fan vad jag hatar att vara bakfull. får alltid lite ångest också. även om jag inte gjort något dumt

gårdagen var fin iallafall. jag var lite seg så liine kom hit och väntade på mig en stund. runt 22 kilade vi till calle där det var jävligt mycket folk. kände igen hälften typ. jag hänger nog inte i de hippa gängen, men det bryr jag mig inte om. satt och snackade med lisa och massa annat folk. dansade till captain jack med barkan. det var svinkul :D obligatorisk låt på fyllan. jag blev rätt full också. minns allt där men. fick skjuts av lisa på hennes cykel ner på stan. gick på lilla med hampus tror jag? haha. dunno. wierd. träffade rickard där inne. han bjöd på en red bull vodka. sånt lyx har aldrig jag råd med så det var maka trevligt. hängde runt där. träffade lite folk. gick ner på bakfickan en sväng. träffade jesper och hans kompis som ser ut som den ultimata nörden. något sött med det alltså. tröttnade på bakfickan efter en stund. tänkte kila hem så drog ut. hittade en liten snubbe med knallröda skor som fått en smäll på näsan. han ville till akuten. pussy. jag gick inte till akuten de två gånger förra året jag flängde runt med blåtiror. anyway. vi började knalla dit men han ångrade sig efter en bit och ville inte till akuten. vi drog hit och glodde på film fram till på morgonen. då totaldäckade jag. vaknade på soffan imorse och skickade hem snubben med röda pjux. åt lite potatisbullar och har efter det sovit/glott på första säsongen av project runway australia i perioder. nu är jag rätt pigg. var till och med hos mamma och hämtade klosaxen och klippte klorna på åke och puss. hurtan va


nu ska jag fortsätta att glo project runway australia. vänta på att jag får sova. är rastlös


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0