death from above 1979 - romantic rights


lördagen var inte så överdrivet spexig. kilade till liine runt 21. vi snackade mest och drack vin. det var trevligt. sen gick vi ner till lilla. var rätt opeppt. känner knappt igen folk längre. alla i min ålder hänger väl på harrys eller något. bara varit där en gång. det sög. skitställe. lyckades ändå bli maka bakis igår. låg hemma och gnydde till och från tills kl 18 då jag var tvungen att gå ner i tvättstugan och härja lite. skulle börja tvätta kl 14 men det var jag fan inte kapabel till

orkade inte med starten idag. tyckte att jag skulle ligga hemma och sova istället. vilket jag gjorde. vaknade runt 11. fixade mig och sprang ner till åhlens för att köpa hårspray. efter det gick jag till mamma och sa att jag tyckte att hon skulle laga mat, och det gjorde hon :D nu är jag hemma igen. jävligt mätt. väntar på att olle ska komma förbi med lyxigt bajspapper

på torsdag går jag upp runt kl 05.30 för att få ner PROJECT RUNWAY AUSTRALIA S02E01 :D:D:D:D klad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0