karl gerhard - jazzgossen


nu är jag hemma från starten. har varit hos syster också. starten var som vanligt. segt och tråkigt. satt och inspekterade snubben brevid mig. han måste vara bög. eller jag hoppas lite att han är bög. det skulle vara så jävla oväntat. c'mon emil! come out of the closet. på vägen hem mötte jag syster och hennes karl. vi drog till coop. karln väntade utanför. precis när vi kom ut fick han ett epilepsianfall :\ var faktiskt riktigt läskigt. aldrig sett något sånt förut. stackarn. tyckte så synd om honom. han låg och skakade, det kom saliv och grejer. när han vaknade till igen var han helt groggy. var riktigt obehagligt. när han lugnat sig kilade vi hem till dom. inte långt efter att vi kom fram kom syrrans unge hem. vi glodde lite på slutet av en star wars filmerna och hängde. nu måste jag piffa till mig lite. inte för att jag ska göra något vettigt men.. ska ner till bankomaten och ta ut pengar kl 17, OM jag fått några. fan så pissed jag blir annars. kommer nog att böla hela vägen hem. så bäst att jag fått pengar. om jag fått det ska jag köpa en mascara. tops måste jag köpa också. är tomt i skafferi/kyl/frys också så något i matväg kanske vore något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0