m.i.a - 10 dollar


vet fortfarande inte om jag orkar snaxxa om helgen. känns som att jag går runt i en dimma eller dylikt. var på starten idag iallafall. vi fick söljobba och göra allt så sakta vi kunde eftersom att dom planderar med knävecken. i 70 min fick vi sitta och dega och allmänt bara njuta av att vara där. alla verkar tycka att det är okej att bara hänga där, förutom jag. så fort kusten är klar sticker jag. men idag när vi satt utomhus och degade och kedjerökte så var det faktiskt helt okej. fick reda på att någon snubbe som hänger där nere ska till spanien och ha massa spelningar. cred till honom. sen skulle han väl lira på skogsröjet också. han brukar gå runt med mp3 i öronen och småväsa så vetifan om det är någon musik för mig alltså. tackar vet jag synthar! vid 12 fick vi dra ifrån starten. då kilade jag iväg och mötte mamma. hon skulle kolla efter brallor eller vad det var. jag var hungrig och gick dubbelvikt så hon tyckte att det var en bra idé att käka. det gjorde vi. och som alltid mår jag illa, får ont i magen och blir svullen så fort jag äter något annat än frukt eller mackor. min kropp kan inte riktigt hantera mat längre. så fort jag ätit vill jag dra en fet jävla kräks och sova. har haft ont i alla ben i hela kroppen senaste tiden också. höft- och revben är värst. när jag ligger på sidan känns det som att jag ligger och balanserar på ett jävla höftben. jävla skithöft! kan inte allt fläsk lägga sig där istället för överallt annars? eller helst kan det dö. dock vägde jag mig hos ms tuna i stockholm och har fan aldrig vägt såhär lite i hela mitt liv men det skiter jag i. jag ser fortfarande ut som en säck potatis fylld med deg. efter att vi käkat gick vi till lite klädaffärer, coop och sen bolaget. köpte två bira. tänkte smälla i mig dom sen om jag orkar se någon av de skitfilmer jag kirrade förut

någon som är pepp på osammanhängande inlägg? varsågod isåfall. men jag orkar faktiskt knappt sitta här längre. mina revben gör svinooont




tråkig random bild i brist på annat. jag till vänster och sahraw till höger
(jag var rätt packad på bilden så nej, jag har inte hängiga ögon i vanliga fall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0