mo-do - super gut


jag lever. tro det eller ej. onsdagen hos ms tuna var trevlig. trodde att det bara skulle bli tuna, jag, lollo och andreas. men icke! stajan, elin och jossan dök också upp. riktigt trevligt. stajan drar tydligen till norge och jobbar ett tag på måndag. var fint att träffa henne innan hon drog. jag hann bli lite smålullig innan lollo blev lite ledsen vilket jag inte förstår. är man svinsöt, rar och har en pojkvän som man förmodligen aldrig kommer att skiljas ifrån ska man fan vara tyst! :P haha nej men det var lite synd. tuna, lollo och elin hade en fin liten sistah-moment. sånt sysslar inte jag och min syster med så det var fint att se. när jag skriver att jag och min syster inte sysslar med sånt så menar jag att vi inte kramas och sånt. är väl mest jag som inte är kramig av mig. kanske borde ge henne en kram nästa gång vi ses. men whatever! kvällen fortsatte med att lollo, andreas, elin och jossan kilade iväg på äventyr. stajan drog hem. jag och tuna drog till harrys. tuna trillade in i staketet i den där jävla rökrutan och välte allt. hahaha. tyckte så synd om henne. hon blev inte utkastad dock. vi hängde runt en stund till. sen kilade jag hem till en random dude och kelade med hans skitsöta katt. ingen aning om vad han hette. det uppfattade jag inte riktigt. igår var jag så jävla seg. hatar sånt. är man svinfull är det okej om man är seg dagen efter men är man måttligt full kan man väl bara få vara lite småbakis. men nej. jag blir skitbakis av tre glas vin så

idag har jag städat och tvättat. väntar på att tvätten ska torka nu bara. var riktigt skitigt här. moppvattnet var svart! euuwh! tänkte sitta hemma och dega ikväll framför en schysst kväll men liine meddelade om att jag tydligen skulle på fest hos calle. kan säkert bli trevligt. fick dock hetsa ner på bolaget och kirra vin

hungrig är jag också. fan. det är inte lätt att vara tjock




lollo har ju suttit i publiken hos my main man jerry springer

Kommentarer
Postat av: Tina

haha alltså jag dör av den där bilden :)

2009-07-18 @ 08:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0