nadia oh feat. space cowboy - my egyptian lover


gårdagen var sjukt seg. var utanför dörren två gånger. första gången var på morgonen då jag var på coop. sen hörde fredrik av sig och kom förbi med cigg. schyrrans! var rätt skumma att röka men ska inte klaga. tror aldrig jag klagat över gratis cigg. hooray! annars låg jag mest och kelade med soffan. kollade project runway austraia s02e03. rätt skumt avsnitt. gillar inte team-challenges. ser fram emot torsdag när det kommer ett nytt. såg so you think you can dance s05e20. helt okej. inget att hurra över med tanke på att jag inte kommer ihåg ett enda nummer förutom brudarnas. det var rätt schysst. idag åkte ade och melissa ut. melissa hade jag väntat mig skulle ryka men inte ade. evan fick vara kvar iallafall. han är söt. det gillar vi

klockan är inte så jävla mycket men jag har redan plockat lite, diskat, sminkat mig och plattat håret. glott tre första avsnitten av nyaste säsongen av hells kitchen som jag helt missat börjat! lite ångest över det men. nu är jag igång. vet inte vad jag ska göra idag. eller jag ska till mamma och tvätta trosor men annars vetifan. det är fredag men vet inte om jag ska göra något ikväll heller. händer något fräsigt? någon? neeej. trodde inte det heller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0