nadia oh - hot like wow


var faktiskt på starten idag. dock drabbades jag av panik på vägen dit. min ena hörlur började glappa som bara fan! den funkade bara om man höll i sladden precis där man stoppar in den på ett visst sen. hade så jävla ont i handleden när jag kom fram. när jag klev in där var det ännu mera nya. kanske inte skrivit det men.. kommer nya personer nästan varje dag. var små söta flickor som var nya idag. stackarna. jag är gammal och härsken så mig är det inte synd om men. dom är unga och har hela livet framför sig. så hamnar dom där. uh-uh. satte mig i lilla rummet där dom satt och snackade bilar 09.00-12.00. jag älskar ju bilar......... not! men min hörlur var ju gay så fick lyssna på det. småpratade lite med min smygbög också. efteråt surade jag mig ner på stan för att köpa nya hörlurar och cigaretter. ja! jag röker. men röker faktiskt mindre nu. får väl försöka sluta helt så småningom. när jag kom hem åt jag en macka och läste. det har jag gjort tills nu. den där beijing doll eller vad den hette. helt okej bok

jag är sugen på öl. smsade johan och skrev att jag tyckte att han var pepp på att bjuda på bärs. det var han inte. han var tydligen fattig. hade råd att köpa öl till sig själv eller gå ut och ta en bara. surt. funderar på om det är värt att lägga en slant på bärs och inte äta imorrn. har ju pasta och ketchup hemma men.. när man bott själv i över ett år så är det inte gott längre. tro mig

Kommentarer
Postat av: fredrik

droppa ditt mobilnummer i nåt kommentarsfält på min blogg. tänkte att jag ska rulla upp den tobak jag har kvar och bjussa bort det till dig. då blir jag av med det.

kommer inte publ. det. dock har jag ingen internet hemma hos mina föräldrar och på jobbet finns inte msn.

då kan jag anmäla mig i morgon när jag åker från jobbet så är det bara att springa ut när jag utanför dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0