new young pony club - the bomb


assfuck. kan inte bestämma om jag orkar göra något idag eller om jag är för seg. är verkligen i valet och kvalet. christoffer och guffeln sitter hos christoffer och dricker öl och glor på kassa rullar. dom skulle ut efter. vet inte om jag orkar haka. kör nyktert isåfall. eller skapligt iallafall. har inget och dricka men även om jag haft det skulle jag nog inte pallat. är så trött. men vill inte sitta hemma. uaaah. kan inte konsultera med åke heller. han vill att jag ska ligga hemma 24/7 förutom när jag måste handla mat åt honom. får väl diskutera med conny och huberta. åkes möss. lär få ut jävligt mycket av den diskussionen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0