psapp - hi


lagom seg dag. har mest legat inne. var på coop på stan och köpte mig en pytt och kattmat bara. syster och ungen var här och härjade lite också. ska tydligen vara barnvakt imorrn. dom får ringa på och väcka mig när det är dags. var tydligen på morgonen någon. fail! men jag ligger väl i soffan och halvdör och han får sysselsätta sig bäst han vill

åker till tina på fredag :D det ser jag fram emot som fan. hon ringde igår. mumlade någon om lars von triers rulle på bio imorrn. har ångest som fan att inte åker imorrn men.. slipper vara ifrån my handsome mthrfckr och surikaten så länge iallafall. jag hoppas för tinas skull att hon planerar något jävligt spexigt :D är ju lite av min premiär så att säga

imorrn kör jag; project runway australia s02e01 och so you think you can dance s05e14. woop woop!
ge mig fredag, vin och tina :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0