róisín murphy - ruby blue


sådär ja! vet inte riktigt om jag har något jätteballt att berätta om göteborgsresan. flängde runt på dagarna och svettades som en gris. på kvällarna satt jag mitt i ingenstans, var rastlös och ville hem. har ingen koll på vad vi gjorde vilken dag eller något. vi besökte iallafall kupan, kusiner i åsa, liseberg, borås djurpark och varbergs sjukhus. min svinsköna mormor fick svårt och andas och drog in till sjukhuset någon av de första dagarna. låg kvar två nätter eller vad det var. hon fick mediciner och sånt och är hemma nu. skönt det iallafall. har saknat åke och puss som fan. tänker inte lämna bort dom på ett jävla tag. eller jo.. kanske två dagar nästa vecka om jag ska till tina i stockholm :D

igår var inte heller så fräsigt. jag, christoffer och jeskan satt här och bärsade/vinade. sabrin var över en stund också men drog rätt tidigt. klockan halv ett ville vi ner på krogen. drog till lilla men det var fan bara tre personer där! har inte halva sverige semester/sommarlov? era lama fan. anyway. det dissade vi och drog till harrys. där kostade det 50 spänn att komma in vilket jeskan och christoffer tyckte var ovärt så dom drog hem till jeskan och jag hem till mig. drog i mig några potatisbullar innan jag somnade

har nyss glott en film. gone från 2007. var sådär. definitivt inget jag tänker se igen. ska se notorious nu och sen the haunting in connecticut. har ju inte glott en enda film senaste veckan så måste bre på. köpte hårfärg idag också. någon ljus/mellanbrun. det röda är ju i princip redan borta. är lite sjaskigt röd/rosa nu. jävligt opeppt. köpte hårfärgen på willys för 30 kr/förpackningen. ingen aning om ifall den är bra, förmodligen inte. men då får jag dra dit imorrn igen och köpa någon vettig. nu ska jag dricka puuuwerking och glo film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0