samhain - let the day begin


gick faktiskt upp tidigt idag. klockan var nog strax efter 09 när jag flög upp. efter en stund ringde mamma och sa att vi skulle till willys och köpa ny hårfärg. har kletat i den nu i både mitt hår och i löshåret. ska skölja ur det om en stund. då måste jag föna allt. sen gå till mamma och sätta dit allt. är så opepp.. är det tråkigaste som finns. men jag älskar löshåret iallafall. vet inte vad som händer ikväll. är lite sugen på vin. inte så brutalt men. får se om någon härjar om galej. annars ligger jag hemma och löser korsord och pillar på åke. han och puss fyller faktiskt två år idag :D gratta thoose motherfuckers! wigga..




booba badji och constanzan för exakt två år sen, dagen då jag hämtade dom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0