sebastien tellier - broadway


gårdagskvällen luktade ju hersken getpung. hade planer på att dra till en grabb som bor i huset brevid mig men kom på att jag var rätt opepp. stannade hemma och åt snabbmakaroner och blev snäppet fetare istället. är ganska trött på att vara tjock tjej. men ärligt talat så har min släkt fett-anlag. är ingen i släkten som är smal. horsepitt på den :\

tänkte att jag skulle sova skitlänge och ligga inne och glo på film större delen av dagen idag. det gick ju bra? vaknade klockan 09 och hade inte ork att somna om. inga filmer har jag att se heller. fixade mig istället och är nästan klar nu. ska ner på stan och kolla om det finns några billiga baslinnen och köpa frallor, om coop är vettiga och har det. förmodligen inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0