stevie wonder - higher ground


är redan vaken. eller vaknade för över en timme sen. wierd. somnade sent för att vara mig när jag är nykter. faaan vad grannarna härjade. sprang i trappen till kl 03.30 eller något. åke blir svinnervös när det är härj i trappen. går folk som vanligt är det lugnt men när det är konstant springande i en timme blir han nervös. och antingen så blev någon snubbe knivhuggen eller så fick han sin första utlösning. tror att jag satsar på utlösningen. you go boy!

ska ut och ta mig en promenix nu. kl 13.15 kommer syrran hit och dumpar av ungen. hon skulle på möte så han får hänga här sålänge. jag ska städa och tvätta men.. han lär väl glo the super mario bros super show. sen brukar han vilja lira blood eller doom också. och det ska väl gå att ordna :D är rätt skönt att han inte vill lira alfons åberg eller något sånt när han är här. blood eller doom blir prima. kanske skulle dra igång duke nukem 3d också. det kanske skrutten uppskattar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0