the chainsaw zombies - lucifer sam


då är denna dag nästan över. vaknade kl 09 imorse trots att jag var ledig. riktigt lamt. kunde inte somna om heller. vaknade av att jag knappt kunde andas. låg på sidan och åke hade tyckt att det var en bra idé att borra in sin kagge i mitt ansikte. men det var lugnt. han är hawt ändå. fixade mig och lite sånt. hämtade syrrans kid och vi kilade ner på stan. köpte mascara och lite skit. glömde det igår, kanske skrev det. minns inte. hur som helst så började det att ösregna också. vi fick kuta mellan de få tak som fanns. han tyckte att det var skitkul. framförallt när jag var tvungen att hålla i mina hoo-hoos när jag sprang. ge mig mindre boobs any day! hade inte min boobsmasher a.k.a sportbh på mig heller. mitt fixade hår blev till sockervadd också. fick sätta upp det i en tofs vilket jag hatar. efter att jag shoppat mascaran drog vi till leksaksaffären. han köpte några turtles och gormitigubbar. stavas det så? gormiti? dunno. förstår mig inte på sånt iallafall. vi gick till coop efter det, där dom bygger om som fan och inte har ett piss i frysdiskarna. köpte en red bull, potatis och kattmat. sen gick vi hem till honom. lämnade dock bara av honom och sen drog hem. fick tag på hellgren som gick med på att kila till ica nära och handla något vettigt. vi hittade varsin billig folköl som vi satte oss i någon slags glugg och drack

nu är jag hemma iallafall. glor paris hilton's my new bff. får mig att vilja kräkas trots att det är en smula underhållande. brittany är rätt snygg. förstår inte varför hon vill bli kompis med paris hilton. det enda positia jag kan komma på som har med paris hilton att göra är att hon gillar djur och är med i en del djurrättsorganisationer. det är peppt!





booba badji :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0