the mitchell brothers - smart bastard


gårdagen var trevlig. orkade ta mig ut. drog till christoffer och drack öl med honom och guffeln. eller ja.. drack en öl. fanns bara en kvar när jag kom. den snek jag. drog ner till san marino runt 23. haha. var fan inte en kotte där! så vi sket i det haket och drog till lilla krog istället. där var det precis lika dött. men vi orkade inte irra runt så köpte öl och hängde. var riktigt trevligt. snackade skit och ölade till kl 01.30 eller något. då tyckte jag att det var dags att gå hem och det gjorde jag. har inte varit bakis idag heller. yeeey! you got mail.. yey..

har glott family guy hela dagen. nu har jag nyss diskat. plockat har jag gjort också. tänkte damma, dammsuga och moppa golven. känns som att det är svinskitigt här. det ger mig en smula ångest. behöver kila iväg och köpa cigg också men funderar på att skita i det och försöka sluta. det värsta är om jag blir så jävla röksugen så att jag inte kan sova inatt. då blir jag less. men kanske är värt det. röker nästan mer än ett paket om dagen. det håller inte. det håller inte alls. måste sy klart kavajen också. körde en sida men sen orkade jag inte mer. kirr the biff psandrews!




oh no!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0