u2 - bullet the blue sky


jävligt opepp tjej. gick upp imorse och trodde att jag skulle dö. satt och sminkade mig samtidigt som jag hade kväljningarna. samma sak med håret och när jag skulle klä mig. kom iväg till slut iallafall. har inte för mig att det regnade men det spelar ingen roll. mitt hår hatar all form av fukt. har det regnat sex timmar innan jag ska ut så blir det svinlockigt. helt värdelöst. varför kunde inte jag fått rakt hår? alla andra i familjen har det. när jag kom fram till svarthelvetet iallafall så var det massa nya. kände knappt igen en käft längre. förutom min tant. henne gillar jag. vi plockade tidningspaket. vart jag än befann mig så var det någon i min närhet som luktade svett. seriöst. jag tror att jag vet vem det var men vi nämner inga namn här. han hade linne, jeans som satt i midjan och nitbälte. om du läser det här. duscha! ta på dig en tröja! gör vad fan som helst. du luktar illa. när jag kom hem hade jag skitont i huvudet av all svettlukt och ont i nacke och rygg tack vare allt bärande av tidningar. åt lite snabbmakaroner och dök ner brevid åke i sängen. somnade på en gång. vaknade nu. fortfarande ont i nacken. usch. ont i tån har jag också. antingen så vill jag att tina ska ringa eller så kan någon få skjuta mig. någon frivillig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0