you love her coz she's dead - dead end


yeeey! pepp dag. eller den började opeppt. vaknade kl 06.15 och var svinsnorig. fucking shiet tänkte jag. ställde om kl till 08.30. gick upp och mailade och smsade starten. vetifan om dom fick det men.. hörde av mig iallafall. deras fel om de är efterblivna och inte kollar mail. detta är faktiskt 2000-talet. punk ass wiggas.. anyway. mamma ringde mitt i mitt mailande. hon sa att hon skulle ner på stan och jag såg att det var megarea på belle shoes. 100 kr/par. var tvungen att haka. när jag fixat mig och grejer upptäckte jag att snoret var nästan helt borta. så jävla typiskt. kände mig inte så jävla less så hade ju gått till starten om jag visste att det skulle försvinna. men mötte mamma iallafall. vi drog till belle shoes och jag köpte faktiskt två par. ett par med världens jävla monsterklack. helt sjukt. aldrig varit med om liknande. får väl se om de kommer till användning. det andra paret var inte så jävla hög klack på. svart/vita. har letat efter såna ganska länge så.. hooray :D (for boobies) efteråt köpte vi cigg åt mamma. drog till coop norr och handlade vinäger. sen till syrran och hämtade ungen. käkade och så. sen drog vi upp till lövåsen. jag cyklade? hatar att cykla. känns som att alla stirrar på mig fascinerat och undrar hur fan cykeln inte kan ha punktering när det sitter en överviktig säl på den. var på öb, willys och sänghuset. efteråt tyckte mamma och ungen att det var en bra idé att cykla ännu mer så vi cyklade först hit och lämnade grejer och sen ner till biblioteket. är någon snubbe som har utställning där. han har gjort djur av massa konstiga material. typ.. krokodiler av bildäck, ormar av slangar osv. haha. har dock varit där två gånger nu. lånade två böcker också; beijing doll och räddad från livet. säkert skitböcker. kommer säkert inte att läsa dom heller men.. kände mig en smula kulturell där va. ungen lekte lite i lekparken utanför och jag och mamma satt och snackade. nu är jag hemma efter flera timmars flängande. hade planer på promenad men vetifan.. får väl dra igång någon workout video på datorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0