you love her coz she's dead - superheroes


nu har jag varit rökfri i två timmar. vill verkligen dö. rökte nyss en skabbig fimp. hade förmodligen inte varit röksugen eller rökt om jag haft cigg men nu har jag inte cigg och vet att jag inte ska köpa heller. då blir jag ännu mer röksugen. det är som om man säger åt en unge att ge fan i att lägga handen på plattan. då blir det mycket mer frestande. så står ungjäveln där med blåsor i hela handflatan. är väl ungefär så jag kommer att sluta. som en flata med händer

btw! vem har skickat låten you love her coz she's dead - superheroes till mig? över msn. har helt glömt


Kommentarer
Postat av: fredrik

jag erkänner mig väldans skyldig. visste dessutom att du skulle gillat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0