-


sådär ja! städade klart och härjade lite här hemma innan jag kilade till mamma. tog en cigg och snackade lite med henne. hon ville haka på ner på stan en sväng. vi kilade till netto för att kolla in det. första och sista gången jag besökte det stället. coop ftw! efter netto tvingade jag med henne till coop och shoppade köttbullar, lättdryck och lite annat nödvändigt. vi gick in på kosmetix som tyvärr ska stänga igen och jag köpte faktiskt hårfärg. inte färgat håret på.. snart två år tror jag. tyckte att det var mer än dags. blev något.. rött? ser säkert för jävligt ut när det är klart men. var tvungen att ta ur löshåret och tvätta det inklusive mitt eget hår. hatar verkligen att tvätta hår. orkade definitivt inte föna det så hängde det på elementet i köket så får det självtorka. vet inte om jag ska orka kleta i färgen idag eller imorrn. måste i vilket fall som helst till syster och limma i allt igen imorrn. meeen, det är värt det :D löshår är det bästa som hänt mig. förutom familj och dator!

nu ska jag dricka upp min folköl som blev över från i onsdags och lösa korsord :*





-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0