cole mcgregor - just the drums


idag vaknade jag runt 11.00 och var faktiskt pigg och utvilad. hooray! gick upp för att köra morgonblossen. öppnade balkongdörren och PAOW! crap-crap-crap. ösregn och ännu mera crap. har inte lidit av det än. har plockat och dammat här hemma. ska dammsuga så fort jag orkar. tankade lite av parlamentet igår så har fastnat vid det. anyway, när jag dammsugit och moppat måste jag ge mig ut i regnet. måste till mamma och hämta pengar. förmodligen köpa något ätbart också. är rätt less på ris och fiskpinnar nu

ska iallafall inte dricka något vin idag. som sagt är det sunkigt väder och det lär ju mest vara gapiga studenter ute. tänker inte gå utanför dörren imorrn heller. jag har inget emot studenter så länge de håller käften. de som skriker borde skjutas! så imorrn kommer jag förmodligen att ligga inne med the presets på högsta volym och lösa korsord

nu ska jag ta fram dammsugaren trots min brutala opepphet
congrats till el jimboe förresten som kirrat ett fräsigt körkort till motorpsykel :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0