corey heart - i wear my sunglasses at night


nu är det så gott som spikat och klart! jag drar förmodligen till göteborg på fredag och chillar gärnet. kommer hem onsdag veckan efter. ska hänga hos mormor och morfar på landet. utanför göteborg är det dock men. vi ska in till liseberg och lite sånt shiet. mamma har fått för sig att jag ska med till marstrand och glo på någon jävla fästning? up her.. otroligt ointressant. roligast ska bli att åka till kupan :D jävligt stort second hand som ligger i typ.. ingenstans? har för mig att det låg mitt i ett industriområde. hittade massor med grejer sist vi var där. billigt är det också

idag har jag inte presterat ett skit. eller jag var på starten men satt mest och surade över att vi inte fick gå tidigare. utlänningen som satt mitt emot mig roade sig med att kasta tamponger på alla och gorma på kass svenska;

"kines! du har mens!"
"albian! du har mens!"
"raid! du har mens!"

han höll på så en jävla stund. det var inte roligt. det var verkligen inte roligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0