depeche mode - everything counts


jag var faktiskt på starten idag igen! det var helt okej. vi fick dra redan kl 11.00 också, så jag klagar inte :D
men fan! på väg till starten blev jag attackerad av en svart man med rödsprängda ögon som saknade en framtand!

han; hej! jag kommer precis från arresten. du kan inte bjuda på en cigg? eller kan jag köpa en? alltså jag har pengar. det är inte det som är problemet
jag; eeeh. nej jag har typ bara två kvar som ska räcka till kl 12.00
han; men kom igen! du får 13 kr för en cigg!
jag; nej men jag hinner inte handla nu och de jag har måste räcka. du kan väl gå och köpa egna?
han; men fyfan..

då gick jag. helt jävla livrädd. troligt att skulle vilja sälja en cigg till en man med rödsprängda ögon som precis kommit ut ur arresten kl 07.50 en onsdag. jag lever verkligen inte sådär dags på morgonen. kan ha minnesluckor från morgonen ibland för att jag verkligen är som en zombie. på något sätt kan jag ta mig till balkongen och röka iallafall. ELOGE! dock ska man inte prata med mig. snubben hade bara tur att det var min sista dag på starten den här veckan så att jag var inte så extremt sur som jag brukar vara. jag slåss inte men.. någon gång måste man ju göra undantag.

anyway. efter starten drog jag till coop och köpte kattmat, bröd och en bulle. drog hem och smällde i mig bullen. la mig i sängen för att pilla lite på åke men dog. sov från kl 12.00-15.30. eeeh, jag var trött. nu smuttar jag folköl och lyssnar på en best of the 80s skiva. var tvungen att rensa lite musik på datorn. var roligare att tänka att jag skulle göra det än att faktiskt göra det. ser inte fram emot att sova sen heller. det har blivit någon jävla rusningstrafik i min säng på kvällarna när jag ska sova. först kommer puss upp och ska kela. efter 2 min kommer åke och då drar hon. han ligger 5 min, hoppar ner. då kommer puss igen. och så kan det hålla på i en timme! ser jag ut som en jävla vägkorsning eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0