echo and the bunnymen - the killing moon


effektiva tjejen! starten hann jag inte med idag. skulle vara på soc och härja kl 10.00. har varit där och det gick prima. slipper till och med gå dit nästa månad. yeeey! hoppas fan att pengarna kommer in på kontot idag, annars dör jag. måste köpa mat, diskmedel, diskhandskar och balsam! har inte haft råd att köpa balsam på ett tag så har inte kunnat tvätta håret på 10 dagar. dock är det inte flottigt eller luktar äckligt hår men. har nog sammanlagt en flaska hårspray i håret just nu. då är det inte så överdrivet lätt att fixa det

kan ju berätta lite om gårdagen. kallemedk frågade om han skulle komma hit med folköl och häng och jag vore ju en dålig människa om jag tackade nej. han var dock skitseg och kom inte förräns halv fem eller vad klockan var. vi drack folköl/öl och glodde på bad taste och braindead. var maka trevligt. sprang över till mamma och hämtade cigg gjorde vi också. kallemedk fick se deras lägenhet in progress. inget att se men.. det kanske inte händer sånt i norrköping, vad vet jag. men det var när karln skulle hem som allt spex började. hans jävla skitsaab startade inte. han ringde mig och jag fick följa med honom till shell klockan typ.. halv tolv. han skulle låna något batteri eller vad det var. det hade dom inte. då hittade vi en bondläpp där inne som fick skjutsa oss tillbaka till mig och starta hans bil med startkablar. haha. jag ville dö. det luktade wonderbaum som bara fan i hela bondläppens bil och haha, ja. inget jag vill uppleva igen

nu ska jag chilla som fan med puss och min lårkaka som för övrigt bucklar ut typ en halv cm utanför låret men EY!




bild från midsommar

Kommentarer
Postat av: Liine

hahaha, "wonderbaum-bonnis"

2009-06-23 @ 12:06:37
Postat av: cabarethoover

haha. seriöst. det var värre än när jag gick vilse i en kohage i norrköping

2009-06-23 @ 13:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0