gorillaz - slow country


då var ännu en midsommar över. känns bra. var en ganska ovärd kväll ändå

jag försökte vara snabb och fixa mig men det är fan vad mycket flaws jag har att täcka över. tina hann ringa och berätta att hon var snorfull ett antal gånger innan jag ens kom iväg. regnade gjorde det också. big poopy. när jag kom fram till johan var det johan, stina, månsson, malin, en snorfull tina och en snorfull maria där. blev indragen på toaletten av maria och tina när jag kom dit och fick inte gå ut. var i princip nykter. för nykter för att orka sitta på johans trånga toalett och lyssna på marias skvalande kiss. till slut bröt jag mig ut och högg tag i vinet. det var rätt trevligt där. ringde på hos fredrik också som bor vägg i vägg med johan men han öppnade inte. vi körde the presets och jag tyckte att han skulle komma in och sjunga med men icke. robin kom efter en stund också. han är trevlig. maria och tina däckade så småningom. oväntat! men jag drack vinet ändå. helt plötsligt sa någon att tina dragit så jag slet på mig kläder och drog tag i väskan. sprang ut och ropade på henne men hittade henne inte. tänkte kila hem men då ringde liine och sa att hon var på harrys med familjen så drog dit. där hittade jag fritte och henke. hängde med dom. stötte på barndomsrobin också. det var mycket folk men det var väl i princip de enda jag kände där. jag dansade. sprang in i en jävla låda ett par gånger. drack öl. sen var det dags att gå hem. minns inte om dom stängde eller om jag bara tyckte att det var en bra idé. en utkastad fritte och jag skulle kila och köpa mat på mcdonalds men det var så sjukt jävla stängt. aldrig sett ett ställe så stängt. så jag struntade i honom. hittade henke på vägen hem, vi drog hit och lyssnade på millencolin och snackade till klockan fem på morgonen. han drog vid tio imorse och då kilade jag till coop. sen dess har jag mest sovit

körde lite schyssta moves till hot chip - shake a fist också. tror att det uppskattades med tanke på att jag fick stående ovationer. nu sitter jag här. bakfull och jävlig, med rivsår och en fet lårkaka på benet. skulle supa bort baksmällan om jag bara hade ork eller råd. men det har varit cheaters-maraton på tv400 idag så jag får vara tyst och nöjd :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0