grafton primary - stuck in my head


vart fan kom sommaren ifrån? tyckte att det var snö och regn förra veckan. nu har det varit svinvarmt sen i söndags eller något. sick! jag kan faktiskt inte vara ute när det är sån här hetta. folk whinar om att man måste vara ute när det är så fint väder men det går ju fan inte. var nere på stan och köpte cigg förut och höll på att flyta bort när jag kom hem. stod och glodde på mina händer en stund precis när jag kommit in och dom bara skakade. jag uppskattar solen. men det behöver inte vara pissvarmt. hoppas att det blir lite svalare när jag är nere i göteborgstrakterna och chillar. orkar inte göra massa semesteraktigt i gassande sol

måste packa också. kommer ta längre tid att packa än vad det tar att åka dit. har bara börjat på listan;

- mobilladdare
- bikini
- hårlim
- plattång
- mp3-sladd
- spännen till hår
- hårnålar
- diadem
- hårklämma
- borstar
- kam
- hårspray
- örhängen
- piercingsmycken
- armband
- parfym
- rakhyvel

som sagt.. det är bara början. viktigast är hårlim och plattång. jag luvar hårlim.. rätt hårt. pussva


Kommentarer
Postat av: josepphine

oj tack så mkt!:)

2009-06-25 @ 21:42:22
URL: http://peaceloveandrocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0