primal scream - swastika eyes


var brutalt skönt att vakna utan väckarklockan imorse. stack upp runt 11.00 tror jag. vaknade av att åke låg och flåsade mig i örat, men det var lugnt. fick ligga och sniffa lite på hans mage innan jag gick upp. fixade mig och allt sånt halabaloo. precis när jag blev klar ryckte det i dörrhandtaget. det var syrrans unge som härjade och sa att jag skulle med ner på stan och självklart gjorde jag det :) hade dock inte väntat mig att vi skulle sträva runt där i tre timmar som vi gjorde. uäääh. pissväder var det. självklart blev det sol och fint så fort jag stängt mammas ytterdörr. FAIL! var tvungen att gå dit för att hämta bajspapper och cigg. bad henne köpa ett paket cigg men hon köpte två. hon är bäst!

imorrn är det midsommar. ingen av mina favorithögtider. har för mig att jag bara suttit inne och surat alla andra år. men imorrn ska faktiskt jag, mamma, olle, liam, syster och jesper till mammas och olles stuga för att käka och sånt spex. vet inte vad det övriga spexet är men.. mamma sa något idag om att hon snickrat ihop någon form av midsommarstång. skulle kunna åkt med bara för att få se det kadavret men eftersom att det är så gott som tomt i kyl/frys/skafferi här så följer jag med och blir snäppet fetare. trodde att jag skulle få sitta hemma nykter på kvällen också eftersom att jag är pank men tina ringde nyss och sa att jag kunde få köpa lite vin av henne :D låter rätt game. maria skulle komma och förgylla staden också. kan säkert bli trevligt

är så sjukt rastlös för tillfället. tina är i stan men skulle till hanna och hänga så får äta eller jävlas med åke :*




min hun!

Kommentarer
Postat av: Tina

skruttan! love the blögg. hoppas på att få se dig idag! puss!

2009-06-19 @ 13:16:45
URL: http://secceste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0