the cure - lullaby


var minst två tusen år sen jag skrev något här. hade planer på att kasta ner bloggen med tanke på att ingen läste och att jag inte hade ett shiet att förmedla världen men ye.. i'm back on track

igår orkade jag inte gå till starten. klockan ringde 06.30. jag sprang upp och tog några bloss. insåg efter blossen att jag var trött och ville dö så tok ett djupdyk ner i sängen igen. sov till 13.30 vilket är ett ganska bra tecken på att jag inte var kapapel till att gå upp 06.30. precis när jag gått upp ringde mamma och härjade lite. har inte för mig att hon sa något vettigt, eller så lyssnade jag inte. förlåt mamma, du är söt och lagar god mat. jag drog till syster och spelade cartoon network racing och lekte lite med ungen liam. efter att vi lekt i en halvtimme eller dylikt blev jag svintrött och kilade hem. hittade elin på msn som ville dricka öl. jag var skitpepp men är riktigt fattig at the moment. vi snackade en stund. kom fram till att jag skulle låna pengar till folköl av henne. hon köpte folköl och kilade hit. vi snackade mest och spelade något wierd ölspel med en kortlek. helt retarded men det gjorde iallafall så att ölen satte in. vi drog på oss jackor och kilade ner till lilla krog där det faktiskt var hyfsat dött. trodde att det skulle vara fullt med gormande idiot-studenter, men icke. vi köpte öl och satte oss. det kommer fram någon riktigt stolpskott. han led av total mundiarré. sen frågade han om jag var 92:a? eh? yttligare ett eh? sen blev jag mest stött. kan förstå att jag inte ser så gammal ut men jag ser väl inte ut att vara 17 år? vi lessnade på mundiarré-mannen ganska snabbt och bad hans vän eskortera honom ifrån vårat bord. klockan blev runt ett så vi drog ner till bakfickan. köpte en öl och snackade lite. elin hittade en grabb och råkade totalignorera mig. var lugnt dock, var svintrött och ville hem. drog en drill och kilade hem

det var den kvällen. var rätt värd men samtidigt rätt ovärd. var trevligt att spendera lite tid med elin. mindre värt att vakna klockan halv sju imorse av en spyattack. jag var inte ens packad igår. fail.

nu är det kväll och jag är ganska trött även fast jag sovit bort hela dagen. ska lösa några fler korsord sen tvinga åke att brutalskeda framför lite seinfeld :*
 
 

har ingen kamera vilket suger så kastar upp bilder från natinoldagen

har ingen kamera vilket suger så kastar upp lite bilder från nationaldagen istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0