wade robson - i question mark


herregud! vilken jävla skitdag. har varit gråtfärdig hela dagen

gick upp imorse för att fixa mig och kila till starten. var sån jävla hetta trots att klockan bara var 08.. någonting. trodde att jag skulle flyta bort big time. anyway, när jag kom fram så var det stängt! fanns inget att göra så alla var lediga. tror ni att någon velat uppdatera mig om det? BITCH HELL NO! blev så jävla bitter. satt där och muttrade några minuter innan jag lånade telefonen. fick ett brev från starrvägen IGÅR där det stod att dom ville träffa mig IMORRN. har inte varit där på flera månader. inte ens chans att jag går dit och bitchar igen. dom kan bitcha! mthrfckrs.. så ringde och avbokade tiden. sen kilade jag hem iallafall. var pisshungrig så tänkte köra potatisbullar till frukost/lunch. när jag tog ut potatisbullarna så rann det flott från plåten rakt på mina fötter! fyfaaan vad ont det gjorde. trodde seriöst att jag skulle dö. har stora blåsor på hela fötterna nu. precis när det hänt var jag tvungen att springa ner på stan och köpa hårspray också. var inte skönt att ha skor när jag lider av de där skitblåsorna

nu sitter jag och väntar på att fettan som tvättar före mig i tvättstugan ska bli klar så att jag kan tvätta. är inte ett dugg pepp. är gråtfärdig för det. youtubar lite depeche videos och är gråtfärdig för att jag vill se dom live igen. men inte på arvika. det är världens bästa band. sätter en punkt där.

om jason vorhees läser det här är han mer än välkommen att promenera hit och hugga mig med en yxa. eller jag kan möta honom på vägen om han ska vara picky..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0