00.17


gewd. jag är så jävla trött på att gå runt med den här döda räven på mitt huvud. det tovar sig och när jag kliar mig i hårbotten kan det lossna bitar. haha. tappade en bit löshår på lilla krogs toalett en gång. men vafan. la ner skiten i väskan och fortsatte att dricka öl! kan inte vara utan mitt kära löshår. helt seriöst så skulle jag nog inte gå utanför dörren utan det. det får krångla hur mycket det vill men ah.. i looove it

annars händer inte mycket tufft. eller på tal på krogtoaletter så vill jag ha belysningen på san marinos toalett. jag har jättefläskiga kinder i vanliga fall men på den toaletten stod kindbenen ut minst fyra meter! om inte mer. var riktigt trevligt. slapp vara tjock för några minuter då

hittade en webcam bakom min dator igår också så nu kan jag ta kort. hahaha. man använder väl inte ens såna längre? om man inte ska visa dicken för någon stackars naiv trettonåring. det ska inte jag göra. men något ska jag nog kunna använda den till. nu ska jag skeda med booba badji och försöka sova. heil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0