11.06


hade så jävla svårt att sova igår. tog ioförsig en powernap på dagen men ändå. har drömt mardrömmar hela natten också. haha. fyfan. drömde att jag hånglade med alex schulman och precis efter fick jag reda på att jag fått svininfluensan och skulle dö om 4 timmar. då kom en dvärg och skulle bota mig. men han var bara galen och ville pumpa i mig massa blod. när jag var där på sjukhuset hade jag tydligen katterna med mig också och folk satt och skulle peta i dom crystalmeth eller vad det heter och inte en käft förstod att man inte ger katter sånt. uh. jag blir så trött. men nu är jag vaken iallafall. mitt lår är dött efter promenaden igår. tyckte inte att jag gick så långt men ja.. det kanske jag gjorde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0