17.24


yey. hade svinkul i fredags. jag, tina, stina, johan, sara och guffeln satt här och drack öl och vin. riktigt trevligt. lyssnade på bra musik och grejer. johan gick rätt tidigt eftersom att han skulle upp och jobba. erka kom upp en sväng också efter tolv då han slutade. vi kom ner på krogen runt kvart i ett eller något. hängde på picasso. var faktiskt jävligt mycket folk, ovanligt. härjade runt lite på dansgolvet med sara men satt annars mest och drack öl och snackade skit. trevlig kväll

igår mådde jag helt okej när jag vaknade. klockan var halv ett då eller något. gick upp och käkade innan jag somnade om igen. vaknade runt klockan fem och mådde så jääävla pissigt. var tvungen att gå till coop också. trodde seriöst att jag skulle kollapsa utanför. måste börja handla hem dryck dagen innan jag ska dricka öl. men jag tänker aldrig framåt. spenderade resten av kvällen på soffan

idag vaknade jag typ.. halv elva eller något. vaknade av att jag var svinhungrig. tittade runt i köket men hittade ingenting ätbart :\ ringde olle och sa att jag ville till willys. han sölade en jävla stund innan vi kom iväg. handlade lite skit, åkte hem, somnade. vaknade nu klockan fem. helt sjukt. förstår inte varför jag är så trött idag. skulle absolut kunna sova ännu mer men får hålla mig vaken till ikväll. ska leta lite film nu. kanske ska se public enemies. inte en käft verkar ha sett den dock. jävligt dåligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0