17.52


cyklade till willys förut. ville vara vettig och köpa billig ost och energidrycker. höll seriöst på att slå ihjäl bruden som stod bakom mig i kassan. hon var tjock, ful, högljudd, närgången och någon form av ett emo. om du läser det här vill jag bara att du ska veta att.. jag tycker inte om dig. annars rullar allt på. har tvättat och städat idag. ätit pytt. mått illa och ja. allt är som vanligt. ikväll ska jag nog glo film. om det kommer något vettigt. kommer ju mest shiet numera

tänkte dock på en till grej. när jag kommit hem från willys gick jag ner på stan för att köpa cigg. påvägen hem mötte jag en familj. dom bor i min systers trapp. hon är en typisk skitsöt asiattjej. han är en söt svensson. dom har en jättesöt liten hund och en svingullig unge. dom verkar skitlyckliga. när jag såg dom gå där och kollade in i barnvagnen så slog det mig. jag kan inte passa vidare mina gener. alltså skaffa barn. vill inte att en unge ska gå igenom ett helt liv och ens i närheten se ut som mig. kan ju inte ta hand om en unge med mitt jävla miserabla liv heller. haha. usch. hur elak jag än är så kan jag inte utsätta en stackars liten unge för det. bröllop och sånt tänkte jag också på. verkar ju faktiskt kul att vara snygg för en dag och det finns ju hur mycket fina bröllopsklänningar som helst. men jag skulle ju se ut som han michelingubben i en bröllopsklänning. skulle inte kunna le på fotot heller med mitt jävla leende. herregud. måste andas ut lite framtida ångest och se på family guy nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0