17.56


alltså.. vad fan hände inatt? det började ju svintrevligt. jag, erka, sara, johan och månsson satt hos erka och ölade. sara och jag var nästan äckligt brudiga och snackade project runway, vikt, självkänsla och sånt. visste inte att hon var sånt fan va project runway. var en trevlig nyhet. jag gillar henne lite mer nu. ringde guffeln som jag mötte upp och gick på lilla med. vi tog varsin öl och snackade en stund. sen gick jag hem. e-type ringde. det kändes okej. hade smsat som fan tidigare under kvällen så. men idag känns det inte okej. har legat väntandes och ångestfylld i sängen hela dagen. låg och skakade runt kl 13 för att jag trodde att det skulle ringa på dörren då och jag skulle få vara klad ett tag. inte alls. är så jävla förvirrad och orkar bara inte mer. jag ger upp. på riktigt

nu ska jag återgå till sängen och borra in ansiktet i åkes mage och hoppas att allt kommer att bli bra. försöka glömma natten/gårdagen. är som sagt bara förvirrad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0