18.18


promenaden gick bra förutom att jag självklart började må illa ungefär vid ellwynska. var då en jävla bit kvar också. hela vägen från laggarhult till lövåsen luktade bajs. verkligen avföring. dom måste gödslat eller något där. sen såg jag en död hare där på vägen också och började grina. blev så fruktansvärt ledsen. någon som kört på den eller kom efter hade gått ur bilen och lagt den precis brevid trottoaren, där mammor cyklar och går med sina barn. vem fan är så okänslig? det finns människor att ringa som har som arbete att åka och ta hand om djur som blivit påkörda om personen i fråga som kört på djuret inte kan göra det själv. hela vägen hem gick jag och funderade på vad jag skulle skriva i insändaren jag planerade att skriva till kuriren. men insåg när jag kom hem att det antagligen mest bara skulle vara a waste of time ifall idioter som kört på den stackars haren inte ens läser kuriren och sitter hemma och är nöjd över sig själv. han har dödat ett djur. jag hatar honom

puh. nu kan jag andas igen. mamma ringde nyss. min mobil dog som vanligt. börjar tröttna på den. den är dum i huvudet. funderar på att ta mig ner till coop på stan och köpa lättdryck och typ satsumas. eller lite småtrött på att handla här på norr. dock är det hundra minus ute och långt till coop på stan men. kanske är värt. när jag kommer hem igen ska jag nog se pandorum. om det inte är sunkkvalité. har inte orkat kolla det än men.. pussva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0