20.16


torrentbytes är påväg upp igen. tydligen. enligt tobbe från katrineholm. fråga mig inte vem det är. sidan har iallafall inte funkat för mig på ett antal dagar. hoppas att någon schysst räka hackar lite och får upp den igen

drog till mamma vid halv sex iallafall. fick massa mat. var jävligt nöjd och tjock när jag gick ut och rökte. fick brev hem idag om min djurförsäkring som jag inte fattade ett jota av så tog med den hem till mamma så att hon och olle fick se på den. stod något om att jag skulle betala 412 kr istället för 134 kr. jävligt skitcp. ringde numret som stod på brevet och fick PRATA med en telefonsvarare. hahaha. skulle säga vad det var jag ville även fast det inte ens satt någon i luren. telefonsvararen var så gott som döv också. fick sitta och gapa AUTOGIRO FÖR FAN! i stackars sälens öra. som tur är är hon tjock och har fett i öronen så hon verkade inte lida. fick inte fram något vettigt ur svararen så olle fick ringa upp. dom hade tydligen lurat mig eller så hade vi helt missförstått varandra. för att det skulle bli lättare skulle jag ge mindre pengar till mamma och olle som betalar min bredbandsräkning och på så vis få råd att betala försäkringen. haha. fyfan. jag ska aldrig jobba med sånt. förstår inte ett piss. men babes är försäkrade och tur är väl det. lionsen sitter brevid mig nu med ett gayrosa sugrör och vill leka. suck

fan. när jag kom till coop på stan förut så var det bara snabbkassor öppna. dom var så sjukt jävla gangsta. stod kvar en stund efter och väntade på att den skulle gorma "SHUT THE FUCK UP AND GIVE ME ALL YOUR CASH YOU MOTHERFUCKING MOTHERFUCKER SLUT-WHORE!!!". jävligt obehagligt. påvägen hem kändes det som att min höft svajade till höger ovanligt mycket också. haha. vad är det här? jaja. ska ner i tvättstugan och hämta lite shiet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0