21.14


hittade mina strumpbyxor. vetifan om det är någon som helst kvalité på dom men.. får väl se imorrn hur många par det går åt om jag ens ska ha strumpbyxor. måste vräka mig in i min skogarderob också. orkar inteee. allt ligger huller om buller och man hittar inte ett piss. men. följde med mamma och olle till willys också. handlade chips, topz, lättdryck och köttbullar. riktigt spexigt! har blivit galen i köttbullsmackor. får hoppas att det inte håller i sig längre. annars kommer jag att bli ännu fetare. det orkar jag inte heller

nu känner jag mig skitseg. kollade på the echo förut. den var inge vidare. absoluuut ingenting jag tänker se igen. inte ens om 10 år. har precis fixat naglarna. fransk manikyr fick duga. naglarna är lite olika långa men har inte hjärta att klippa dom. framförallt inte min ena lillfingernagel. den är lång. och fin. yey. vill se film men har inte hittat något vettigt. tänkte inglourious basterds men det var ballekvalité så. får väl återgå till seinfeld ett tag till innan jag stupar i sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0