21.49


jag säger ju att jag börjar bli trött på mig själv. fy.. fan. jag sjöng och dansade till ullared-introt förut och grinade nyss när kidsen fick en ny skateramp i grannfejden. vad händer? haha. jag orkar ju inte mer :D men kom på varför morgan framstår som så jävla olycklig och miserabel. han går upp på morgonen, dricker kaffe.. och läser dödsannonserna? vem fan blir inte depp av att göra det varje morgon? sen är han ju jävligt kristen också. vilket är knepigt. har svårt för djupt troende människor. gud finns inte. sätter en punkt där. argumentera inte med mig. jag är för blödig för sånt just nu

handlade som sagt förut. gick på 240 kr. fick jääättemycket mat till mig själv för det. ett paket flingor, ett paket rostbröd och ett paket pasta. toppen? vavava? eller köpte lösgodis för en 10 kr också. yum-yum. ska väl glo en film och dega lite innan jag går och lägger mig. ska städa och tvätta imorrn. awesome! men först! runka lite. michael c. hall är min nya favoritkille efter att jag sett gamer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0