22.15


jag älskar ullared! såg sköningen som var handi-kap-ad och blev filmad av en vid-e-o. hahaha. när fan kommer nästa avsnitt? har sett första och andra avsnittet liiite för många gånger nu. har det på i bakgrunden nu med. har inga filmer att se så det får gå. eller jo vafan! hittade någon som hette echo eller något. förmodligen en sunkig version av en japansk rulle. får se om jag orkar se

imorrn ska jag inte dricka öl. är sugen men nej. ska ju spexa runt på bröllop på lördag. hellgren skulle ha födelsedagsgalej då också så ska försöka ta mig in till stan hyfsat tidigt. känner ju igen förutom mamma, olle, syster och systers unge på bröllopet. är ju morbror och dom men.. det är mer bekanta. man träffar dom en gång om året. det är lite stelt. lite tråkigt men ja.. får väl försöka att bjuda till

kör upp lite bilder från i lördags också. cred till sara som äger en kamera













hahaha. jag tror att jag visar magen och fettan på sista bilden. ser ut som att det var det sista jag gjorde eftersom att jag står med jacka på mig. det är jag som är till vänster på alla bilder. fler bilder finns hos sahraw på bilddagboken. cred som sagt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0