22.23


jag är trött och borde skämmas. fick nyss för mig att jag ville lyssna på vnv nation. drog igång spotify och skulle skriva in det. av någon anledning skriver jag joy division? hahaha. jag borde ju verkligen skämmas på riktigt! jag gillar inte joy. men jo! kanske satt och tänkte på att jag ville höra joy med vnv nation men fick kortslutning och hade bara ordet joy i hjärnan och kanske tidigare idag läst ordet division någonstans. det är min tes!

annars har det varit allt annat än en händelserik dag. skulle träffa min coach på starten kl 10. gick upp extra tidigt för att hinna kirra och se nyaste avsnittet av project runway. det kunde jag ju bara glömma. sdlkfkdsl!!! torrentbytes luktade ungefär som jag luktar i munnen just nu efter att jag ätit några chips. fick nöja mig med nya avsnittet av americas next top model istället. lagom munter knallade jag till starten i duggregn. mitt hår hatar det. vilket reulterar i att jag hatar det. mötet gick bra iallafall. ska ändra lite på mitt cv. men hon tyckte att det såg bra ut annars. wo-ho! knatade hem till mamma efteråt. hängde där till typ kl 15. då gick jag hem och kollade på nya avsnittet av project runway plus models of the runway. irina, carol hannah och althea tog sig till new york fashion week. två av tre modeller är fresha. irina drog med sig kalyn som är skittråkig och ser skev ut. carol hannah drog med sig lisa som är jättesöt. althea drog med sig tanisha som är så sjukt hawt! vet inte vilken designer jag vill ska vinna. förmodligen althea. dunno. får se om två veckor. då är det final! men.. anyway. satt och funderade rätt länge på om jag skulle köra lite bärs ikväll. vädret fick avgöra. jag dricker inte öl. åkte upp med mamma och olle till willys istället. vad har folk emot lite offentlig kärlek? jag och olle stod och kramade på mamma för att hon skulle skämmas och när vi vänder står tre killar i 15-årsåldern och halvt dör av skratt. vi garvade ju också men det var fan våran kram! dom hade fått var sin egen av mamma om de bara frågat men antar att de inte vågade. fjantar!

nu ska jag röka och spela lite spel på blip.se. sen ska jag borsta åke och sova. yey. spännande kväll. hoppas fan att det blir bärs imorrn. annars blir jag ledsen. och lite arg :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0