cock the hammer


bröllopet var så jävla awesome! var lite stelt och segt när vi kom dit men vigseln började ganska snart. kusinen var fin. hennes australienare såg mest nervös och bajsnödig ut meeen. han överlevde så. sen fick vi mat. potatisgratäng och kycklingfilé. var svingott men eftersom att jag har lite svårt att käka in public så fick jag nöja mig med en bebisportion. sen fick vi vin och grejer! maka trevligt. två flaskor per bord och det var bara jag och mamma som drack så ja.. HE-HE. lyckades att inte bli snorfull iallafall. fick en ny kompis också. hon hette emilia och var 7 år. hade en granne som hette herman. en bortsprungen katt som hette svante. ja. tror inte att alla vill höra hennes livshistoria men jag kan den nu iallafall. hon var cute. vi vinade på rätt bra. jag hängde med en tony irving look-a-like från australien som hette brian? bryan? dunno. han var trevlig iallafall. tvingade mamma att ta idolbilder med honom. har kommit på nu i efterhand att det förmodligen är kort jag aldrig vill se men vafan! pratade med han som äger sultans också. vi är tydligen släkt. han var riktigt skön. lite mansgris sådär. påminde om dan ekborg i tomten är far till alla barnen. yey. runt kl 22 drog vi in till stan. jag har fan minnerluckor från bilen men haha. när jag kom hem bytte jag skor och fick tag på fritte. vi gick på statt. rätt tidigt då. brukar aldrig börja dricka så tidigt. det är fan inte min grej alltså. kände mig packad när vi gick in liksom. vakten tyckte efter ett tag att jag druckit lite för mycket och jag kunde inte annat än hålla med. kunde gå, stå, prata och så vidare så tyckte att han var lite dum i huvudet men det orkade jag inte berätta för honom. jag gick iallafall hem och stormdäckade i sängen. jävligt trevlig kväll med andra ord. låg död hela dagen igår dock. men jag får skylla mig själv. det var värt det

idag har mamma och syrrans kid varit här. sen gick vi dit och käkade popcorn och kollade på ronja rövardotter. inte min typ av film alltså. uh-uh. ska till willys med olle efter kl 18 någon gång. måste ha kattsand och lite annat nödvändigt


~ the proposal
~ doghouse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0