feed my horse


nu har jag iallafall städat och tvättat klart. ingen tvätt är kvar i tvättstugan och här uppe luktar det en blandning mellan ajax och sköljmedel. mhm! gud. imorrn ska jag till barnmorskemottagningen och kirra nya p-piller. jag dör om dom ska upp och rota i mitt underliv. vet inte om dom kan tvinga en till det? har sluppit det de två senaste gångerna jag fixat nya p-piller men det har varit på ungdomsmottagningen. det kanske är annourlunda på andra ställen. jag vet inte hur jag ska slingra mig ur det om dom tycker att det är en skitbra idé att göra det. jag skulle verkligen vilja se drottning silvias min när hon gör en gynundersökning. alltså inte hennes va-gi-na men minen! man hör en röst "nu kommer det ett finger" och "nu kommer det att kännas lite kallt en stund" och då få se hur hon ser ut. kan tänka mig att gudrun schyman tycker att det är ganska pleasant. vet inte varför men. nej. nu när jag tänker efter. jag vill inte se någons min när de får en gynundersökning

har också funderat på om eminem känner sig svart idag. jag menar.. han rappar. han hade gruppen d12 där det bara var han och fyra svart män. han hänger med dr dre och snoopan. jag vet inte. tror antingen att han ser sig själv som jävligt ghetto och riktigt svart eller så känner han sig som en bit kol på antarktis. tål att tänkas på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0