filthy duke


trött som en get med tre ben. gick upp kl 08 imorse. började sminka mig och grejer. 08.30 ringer det på dörren. det är några jävlar som ska fixa något uttag? haha. roliga försökte dom vara också. lite fräcka sådär. jag orkade inte. men mina morgonrutiner blev förstörda. jag fick tjocka in mig på toaletten när jag skulle klä på mig och platta håret vågade jag knappt, antog att jag skulle vara i vägen. dom började härja med borrar och grejer och det lät som att allt som kunde gå fel gick fel. orkade inte engagera mig så dom fick sköta sig bäst dom ville. drog iväg till banken 09.30. alla där var så jävla söliga så fick sitta i typ 20 min och vänta. dom borde ha en dag i veckan då alla som har rullator eller trettio tusen grejer att göra kan gå dit. folk tittade konstigt på mig också. ass. men jag fick mina papper och drog iväg och träffade min handläggare. där gick det iallafall bra. och snabbt. efter det gick jag hem till mamma och åt potatis. måste handla lite sen. får käka nudlar den här veckan tror jag. uh-uh

och ja! fråga inte vad som hänt med min filmsmak. haha. har sett så jävla mycket romantiska komedier på senaste. jag blir så trött på mig själv. det är inte jag. jag gillar inte sånt, egentligen. känns som att det är dags att rota fram august underground mordum filmerna. måste få ett stopp på det här. men först sa jag se carriers. hoppas fan att den är lite brutal. annars kommer jag att börja gråta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0