gravel pit(t)


trött och sliten som en stenad jude. har ändå sovit 9 timmar. man kan tycka att det borde räcka men tydligen inte. har inte ett piss att göra idag heller. tänkte se en film men insåg att min vhs hylla inte är så jävla fet alltså. skulle somna vilken jag än satte på. uncle sam är ju rätt bra men har sett den lite för många gånger på senaste tiden. funderar på att ha ett hellraiser-maraton ikväll. ska ju inte dricka öl så.. måste ha något att underhålla mig med. började kolla på original igår. någon svensk rulle. orkade med första halvan sen stängde jag av. önskar att jag var en sån som kunde se hela filmen även om det bara var crap men jag orkar bara inte. kanske tar den andra halvan sen. eller så struntar jag i det. dunno. just nu sitter jag och lyssnar på cypress hill. hade helt glömt bort att dom ens existerade. har ju faktiskt alla plattor i mitt skivställ som består av typ.. 20 skivor. haha. vafan! jag upptäckte nog kazaa, dc++ och allt vad det var lite för tidigt. fail. men whatever. ska gå med mamma till lövåsen sen och försöka hitta ett par vettiga strumpbyxor. hon skulle kirra en kattlåda också. yey. spännande dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0