MAJOR PEPPZ0R!


åh! jag är så jävla pepp och vill flytta nu. det känns lite som att jag och tina är ihop ibland. haha. sitter och planerar att plantera balkongblommor i sommar och diskuterar vad vi har för möbler och skit. men det ska bli så kul. saknar henne hela tiden så. strax efter kl 11 imorrn kommer domen. lär ju vakna kl 06 och inte kunna somna om. hon skulle ringa om hon hade goda nyheter och smsa och om det var dåliga nyheter. är så nervös. fast det är okej om jag inte kan somna. har typ sex st filmer att se. kan ju lira quake också. det går bra. allt blir bra :)

Kommentarer
Postat av: Tina

hahaha jag vet :) jag sa det till pappa när vi pratade om dig och att du skulle flytta upp och så

"ja men vi pratar typ varje dag"

"ok..? kan ni verkligen ha nåt att säga varandra då"

"jaa... alltså, vi pratar ju om allt möjligt. t ex ifall ägg är grönsaker och sådär. jag brukar följa henne till coop ibland och hon följer mig när jag är kissnödig i tunnelbanan och behöver tänka på nåt annat"

"?"

"ja..i luren då alltså.."

2009-11-27 @ 01:12:22
URL: http://secceste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0