not so awesome


fredag; vaknade med svullen hals. tyckte inte att det var någon biggie. runt 13.30 tog jag en nap. när jag vaknade runt kl 15.00 så hade halsen svullnat ännu mer, jag hade ont i huvudet och feber. låg i sängen hela kvällen

lördag; hade drömt feberdrömmar hela natten = knappt sovit någonting. drömde att jag var milla jovovich i någon sci-fi rulle. mitt täcke var en skorpion som jag var tvungen att ha på mig. jag var vaken och det rann svett om mig men jag kunde inte ta av mig täcket. låg i sängen fram tills kl 18 då jag var jävligt trött på att ligga där. febern hade gått ner lite men huvudvärken och demonen i min hals var kvar. jag gick till hellgrens farmor en sväng. hellgren och guffel blev snorfulla. hellgren däckade. hans bror gick hem och duschade. firren kilade hem. jag och guffel gick ner till lilla krog i 5 min. sen till mcdonalds. sen hem

söndag; demonen i min hals hade tydligen bett hela släkten att flytta in. kan inte vrida på huvudet för att halsmandlarna är så svullna och fuckade. gick till mamma och ringde sjukvårdsrådgivningen. är halsen inte bättre imorrn så måste jag ringa vårdcentralen. det bör ju vara halsfluss eftersom att jag får det minst en gång om året och har inte haft det i år. ska försöka att käka lite nu. vet inte om det går att få ner något i det lilla utrymme som finns kvar men fuck it! jag är hungrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0