spot-i-fy


jag slapp bli besudlad. hon kollade mitt blodtryck och sen fick jag gå. pewh. undrar dock varför det bara är tanter över 50 som jobbar där. känns som att yngre människor är mer förstående. efteråt gick jag till mamma en sväng iallafall. ingen var hemma så jag löste soduko i kuriren och sen gick till syster. hände inte så mycket tufft där heller. segt. nu vet jag inte vad jag ska göra. är hungrig men har bara pasta hemma vilket jag absolut inte är sugen på så funderar på om jag skulle kila ner till coop och köpa potatis och fiskpinnar eller något

jo vafan! hittade quake 2 när jag städade i min klädkammare igår så det ska jag spela :D har inte spelat det på flera år. så jävla awesome! kanske en öl på det till och med. peppen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0