third world


hur kommer det sig att tina, trots att jag upplevt några av de mest ångestfyllda ögonblicken i mitt liv med henne, alltid får mig att må bättre? för ett par timmar sen ville jag bara dö. nu är jag riktigt klad och har livspepp :) det är ju utan tvekan den bästa tjejen som finns. siiri flyttar också. det låter illa men.. i love it. måste få träffa siiri någon gång och berätta att jag verkligen inte ogillar henne, kan tänka mig att framstår så. hur som helst så kan jag i princip säga upp lägenheten imorrn och flytta upp så snart det passar. ska träffa min handläggare på måndag så väntar tills dess med att säga upp den. men what the.. nu flyttar jag fan till stockholm. kan inte vänta längre. då kommer jag säkert bara att börja tvivla och strunta i allt. jag vill bo där. bo med tina. se folk. kunna gå ut och dricka en öl på en måndag utan att bli utkastad kl 22 på grund av stängning

jag är riktigt klad! ska till mamma imorrn och sätta i mitt löshår igen. insåg idag att jag inte klarar mig utan det. på lördag kommer liine och vill dricka öl också. tror jag. får väl se. men antar att det kommer sluta med att vi sitter här med varsin påse öl. det blir bra. allt blir bra. tack tina :*

Kommentarer
Postat av: Tina

älskar nya livspeppen! I love you! :*

2009-11-20 @ 19:31:58
URL: http://secceste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0