uzmi


gårdagen var trevlig. jag satt och spelade quake 2 och smsade med rille som drack öl. jag blev game. rille och macke kom hit. vi drack lite öl. sen gick vi till san marino. där var det vi tre och fem personer till. eh? men det är väl som vanligt där en onsdag. eftersom att det var svinlamt gick vi bara in och vände. sen kilade vi till lilla krog. det var faktiskt riktigt kul. hade bara druckit en bärs innan. drack ju mer där men. erka kom förbi efter jobbet. haha. han var skitrolig. vet inte om han var i något humoresse eller om det bara var jag som var jävligt lättroad. han gormade något åt bartendern också. var inte packad men har dåligt minne så minns inte riktigt vad. han berättade också att det tydligen finns ett förråd här nere i källaren som inte är låst. finns massa trevliga grejer där. ska ner ikväll eller imorrn kväll och kolla om det finns något kul. låg tydligen spel till första playstation konsolen där. lät ju spexigt

idag har jag bara degat. inte varit speciellt bakfull men. sov inte mycket inatt så har legat i sängen och skedat med my main man åke. mysfest va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0